РОЗДУМИ ПРО ОСВІТУ

Наталія Чуприна
РОЗДУМИ ПРО ОСВІТУ
Наш виклик у побудові і нових підходах до освіти полягає саме у відношенні до Учителя. І тут мова як про державні освітні структури, так і різноманітні приватні, альтернативні, незалежні, демократичні...
Ми напружено складаємо "власні підходи до власного бачення", а потім як та кого під це бачення створити.
Ми шукаємо вчителя для реалізації власних планів і мрій, а не пропонуємо Учителю реалізувати власні мрії у нашому закладі.
Нам потрібен "букет професіональних навиків", а головне для успіху, щастя і реалізації - це відносини.
Ми кажемо про свободу діяльності Учителя і кожен будує власну систему контролю.
Ми хочемо творчого Учителя, але продовжуємо більше розказувати, що йому робити, а не готові довіряти.
Ми кажемо про розвиток творчого потенціалу дитини, а потім вирішуємо як під це "перенавчити вчителя".
У нас кризис відносин, а ми продовжуємо критикувати, несприймати, не чути, розділяти.
Ми кажемо про "педагогіку партнерства", а чи сумісні ці два слова?!
Ми можемо по-різному відноситись до терміну "педагог", але на сьогодні він точно відповідає своєму значенню - "раб, який супроводжує дитину"
То де наш фокус уваги - на Людині чи методиках викладання, програмах, концепціях, філософіях?
Ми забуваємо, що творчий Учитель мріє реалізувати свій творчий потенціал, а управляти талантами - це ще одне мистецтво майбутнього.
Дайте мені особистість і освіта заграє новими кольорами майбутнього))



СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ